no credit card required  No credit card. No commitment.
 5000 plus G2 reviews  5000+ G2 reviews
Company logo

Bamitex | بامیتکس

Bamitex | بامیتکس


Bamitex | بامیتکس's financial review

Employees

3


Bamitex | بامیتکس information

همان‌طور که مشخص است، ارزهای دیجیتال نقطه شروع ارزوال بوده‌اند. ما در این مطلب قصد نداریم، بحث‌های فنی و تخصصی راجع به رمزارزها و یا بلاک‌چین داشته باشیم. در ادامه و مطالب بعدی مفصل و با جزئیات از آن‌ها خواهیم نوشت. اینجا بیشتر می‌خواهیم از خود ارزوال بگوییم و اینکه چرا از ارزهای دیجیتال شروع کرد.ما حس کردیم مثل خیلی از چیزهای دیگر، پذیرش و استفاده از ارزهای دیجیتال در ابتدا با کندی و اما و اگرهای...
همان‌طور که مشخص است، ارزهای دیجیتال نقطه شروع ارزوال بوده‌اند. ما در این مطلب قصد نداریم، بحث‌های فنی و تخصصی راجع به رمزارزها و یا بلاک‌چین داشته باشیم. در ادامه و مطالب بعدی مفصل و با جزئیات از آن‌ها خواهیم نوشت. اینجا بیشتر می‌خواهیم از خود ارزوال بگوییم و اینکه چرا از ارزهای دیجیتال شروع کرد.ما حس کردیم مثل خیلی از چیزهای دیگر، پذیرش و استفاده از ارزهای دیجیتال در ابتدا با کندی و اما و اگرهای زیاد شروع شد. مثل جاافتادن خیلی از نوآوری‌های دیگر، عده‌ای با شک و تردید با آن مواجه شدند و یا حتی نسبت به آن بد بین بودند؛ مشابه همان عقایدی که زمانی افرادی در ارتباط با کارت‌های اعتباری داشتند و باور نداشتند که زمانی در این سطح گسترده رایج و همگانی شود.تجربه‌ای منحصر به فرد از امنیتدر این راستا یکی از اهداف ما در ارزوال، بدل کردن تجربه فعالیت در بازار ارزهای دیجیتال، به تجربه‌ای امن و مطمئن است. برای جلب اعتماد و ایجاد حس آسایش خاطر در شما، از مجموعه‌ای از مدرن‌ترین زیرساخت‌ها و ابزارهای فناوری برای فراهم آوردن یک پلتفرم به روز و مطمئن استفاده کرده‌ایم. ارزوال نخستین سامانه میکروسرویس معامله ارزهای دیجیتال در ایران است. این یعنی چه؟ یعنی اگر احیاناً زمانی مشکلی برای بخش معاملات بیت کوین در این سامانه پیش بیاید، هیچ ایراد و مسئله‌ای برای معاملات دیگر رمز ارزها ایجاد نمی‌شود و افراد به سرعت و سادگی به خرید و فروش تتر، اتریوم و بیت کوین کش ادامه می‌دهند.کار را به کاردان بسپاریدعلاوه بر تیم برنامه‌نویسی حرفه‌ای و خبره که زیرساخت وب‌سایت ارزوال و پنل‌های معاملاتی را فرام آورده‌اند، دانش و تجربه بالای مجموعه ارزوال در حوزه مالی و معملات اقتصادی، باعث شده است تا تمامی اطلاعات و نکاتی که هر شخص فعال در بازار ارزهای دیجیتال به آن نیاز دارد، به ساده‌ترین شکل ممکن در اختیارش قرار گرفته باشد.کاربری ساده و راحتفرقی نمی‌کند بازار ارزهای دیجیتال باشد یا هر بازار دیگری، یک فعال بازار مالی مهم‌ترین چیزی که نیاز دارد، تمرکز و سرعت و سادگی در انجام فعالیت و معامله است. رابط کاربری ارزوال و داشبوردهای مختلف آن تمامی دغدغه‌های شما را در این مورد برطرف می‌کند. از ثبت نام در ارزوال گرفته تاخرید و فروش رمزارزها، با نهایت سهولت و سادگی انجام می‌شود.

Bamitex | بامیتکس industries

Financial services

Bamitex | بامیتکس's financial review

Employees

3

Prospect on LinkedIn

Find verified emails and direct dial mobile numbers of contacts on LinkedIn, and sync them with your CRM instantly
Download ExtensionRepresents linkedin prospector
Browse Apollo's Directories

Why our clients choose Apollo

“Apollo completely changed the game for us. It allowed us to identify relevant targets that are ready to scale and reach out to them at the exact right time.”
Image of Erik Straub

Erik Straub

Head of Product, Kickfurther

“Using Apollo.io, we've solved the biggest problem for every business, the lead problem. We are now constrained by sales time and no longer lack interested prospects.”
Image of Michael Transon

Michael Transon

CEO, Victorious

Apollo gives you all the company insights you need

Free to get started, easy to add your whole sales team, commit to monthly or annual plans. We make it easy to get started.