no credit card required  No credit card. No commitment.
 5000 plus G2 reviews  5000+ G2 reviews
Company logo

CIRCE - Centro Tecnológico

CIRCE - Centro Tecnológico


CIRCE - Centro Tecnológico's financial review

CIRCE - Centro Tecnológico's Revenue (Yearly)

25M

Employees

300


CIRCE - Centro Tecnológico information

CIRCE es un centro tecnológico fundado en 1993 con el objetivo de mejorar la competitividad de las empresas mediante la generación y transferencia de soluciones tecnológicas a través de actividades de I+D+i y formación, orientadas a mercado en el ámbito de la sostenibilidad y la eficiencia de recursos, las redes eléctricas y las energías renovables.CIRCE trabaja día a día para posicionarse como re...
CIRCE es un centro tecnológico fundado en 1993 con el objetivo de mejorar la competitividad de las empresas mediante la generación y transferencia de soluciones tecnológicas a través de actividades de I+D+i y formación, orientadas a mercado en el ámbito de la sostenibilidad y la eficiencia de recursos, las redes eléctricas y las energías renovables.CIRCE trabaja día a día para posicionarse como referencia internacional en energía, multiplicador de inversión en I+D+i y foco de talento, a la vez que mira al futuro con el fin de ayudar al tejido empresarial a anticipar el cambio tecnológico. ¿Quieres que te acompañemos en la transición energética de tu industria? Contacta con nosotros a través de https://www.fcirce.es/contacto

CIRCE - Centro Tecnológico industries

Energy efficiency
Wind & solar power
Sustainable mobility
Natural resources & biomass

CIRCE - Centro Tecnológico's financial review

CIRCE - Centro Tecnológico's Revenue (Yearly)

25M

Employees

300

Prospect on LinkedIn

Find verified emails and direct dial mobile numbers of contacts on LinkedIn, and sync them with your CRM instantly
Download ExtensionRepresents linkedin prospector
Browse Apollo's Directories

Why our clients choose Apollo

“Apollo completely changed the game for us. It allowed us to identify relevant targets that are ready to scale and reach out to them at the exact right time.”
Image of Erik Straub

Erik Straub

Head of Product, Kickfurther

“Using Apollo.io, we've solved the biggest problem for every business, the lead problem. We are now constrained by sales time and no longer lack interested prospects.”
Image of Michael Transon

Michael Transon

CEO, Victorious

Apollo gives you all the company insights you need

Free to get started, easy to add your whole sales team, commit to monthly or annual plans. We make it easy to get started.