no credit card required  No credit card. No commitment.
 5000 plus G2 reviews  5000+ G2 reviews
Company logo

Fouladkar

Fouladkar


Fouladkar's financial review

Employees

7


Fouladkar information

فولادکار fk با در اختیار داشتن کارگاه ساخت در زمینی به مساحت 25000 متر مربع شامل 2700 متر مربع سوله سرپوشیده و محوطه تولیدی و 3000 متر مربع سالن روباز جهت ساخت و مونتاژ قطعات و همچنین 2100 متر مربع ساختمان های اداری و رستوران و انبار سرپوشیده، مجهز به انواع ماشینها، تجهیزات، ابزار و تاسیسات لازم، آمادگی کامل جهت ساخت تجهیزات صنعتی و فلزی رادارد.طراحی و محاسبات تکنولوژیک و فنی محصول با نرم افزارهای...
فولادکار fk با در اختیار داشتن کارگاه ساخت در زمینی به مساحت 25000 متر مربع شامل 2700 متر مربع سوله سرپوشیده و محوطه تولیدی و 3000 متر مربع سالن روباز جهت ساخت و مونتاژ قطعات و همچنین 2100 متر مربع ساختمان های اداری و رستوران و انبار سرپوشیده، مجهز به انواع ماشینها، تجهیزات، ابزار و تاسیسات لازم، آمادگی کامل جهت ساخت تجهیزات صنعتی و فلزی رادارد.طراحی و محاسبات تکنولوژیک و فنی محصول با نرم افزارهای ویژه جهت دستیابی به حداکثر راندمان کاری آن توسط MMTE صورت می گیرد و پس از ارائه نقشه های اصلی که به تایید نماینده کارفرما میرسد این شرکت شروع به مدل سازی و سپس تهیه نقشه های کارگاهی کرده و به موازات لیست مواد جهت خرید به صورت کامل استخراج می گردد و پس از آن اقدام به تهیه الگوهای برش توسط دستگاه CNC با دقت یک میلیمتر می شود. فولادکار fk برای بهبود مستمر فرایند ها و رسیدن به اهداف راهبردی خود استاندارد ISO9001 را به عنوان راهنما انتخاب نموده است.تجارب ارزنده ساخت کوره های احیا مستقیم سنگ آهن، اسکرابر ها، رکوپراتورها، کولرها، مخازن تحت فشار، انواع سیکلونها، غبارگیرها، اجزا مکانیکی نوار نقاله ها، انواع داکتها که در آنها تنوعی از آلیاژهای مختلف فولادی از جمله فولاد های حرارتی و زنگ نزن stainless steel و انکونل inconel و انکولوی incoloy بکارگرفته می شود در ظرفیت های مختلف مطابق استاندارد های DIN،ISO،JIS،ANSI،ASTM،ASME و استاندارد ملی ایران در این کارخانه بصورتمداوم تکرار و ارتقا می یابد. در این راستا امکانات و نیروی انسانی مجرب و کارآزموده به کار گرفته می شود. در کلیه مراحل طراحی و ساخت مطابق با برنامه مشخص و مدون بازرسانی از واحد های کنترل مرغوبیت (QC) و اطمینان مرغوبیت (QA) و نماینده های کارفرما از شرکتهای مشاوره صنعتی تراز اول کشوری در ایستگاه های بازرسی ویژه، فرآیند تامین مواد و فعالیت های ساخت را تحت نظارت مستمر خود دارند. کلیه مواد مصرفی تجیزات صنعتی طبق استاندارد های معتبر مانند

Fouladkar industries

Equipment manufacturing
Machinery
Industrial machinery manufacturing

Fouladkar's financial review

Employees

7

Employees

Mechanical Engineer
Quality Control Engineer
Mechanical draft engineer

Prospect on LinkedIn

Find verified emails and direct dial mobile numbers of contacts on LinkedIn, and sync them with your CRM instantly
Download ExtensionRepresents linkedin prospector
Browse Apollo's Directories

Why our clients choose Apollo

“Apollo completely changed the game for us. It allowed us to identify relevant targets that are ready to scale and reach out to them at the exact right time.”
Image of Erik Straub

Erik Straub

Head of Product, Kickfurther

“Using Apollo.io, we've solved the biggest problem for every business, the lead problem. We are now constrained by sales time and no longer lack interested prospects.”
Image of Michael Transon

Michael Transon

CEO, Victorious

Apollo gives you all the company insights you need

Free to get started, easy to add your whole sales team, commit to monthly or annual plans. We make it easy to get started.