no credit card required  No credit card. No commitment.
 5000 plus G2 reviews  5000+ G2 reviews
Company logo

Michal Shemesh Anav, Executive Coach

Michal Shemesh Anav, Executive Coach


Michal Shemesh Anav, Executive Coach's financial review

Employees

1


Michal Shemesh Anav, Executive Coach information

בגיל 24 היתה שנה דרמטית בחיי: הפכתי לאמא לתינוקת בפעם הראשונה ובמקביל קיבלתי בעבודה את התפקיד הניהולי הראשון בחיי. היה לי כל כך חשוב להצליח להיות הכי טובה בשני הדברים. הייתי כל כך ממוקדת מטרה עד שלא שמתי לב שהזוגיות שלי הולכת ומתקררת, מה זה מתקררת? מתאדה! כל ערב חזרתי מהעבודה לבית שלא מצאתי בו את עצמי, הרגשתי לבד, לא שייכת ולא אהובה ואחרי זמן קצר מצאתי את עצמי בת 27, גרושה+ ילדה בת 3.בגיל 30 אחרי ...
בגיל 24 היתה שנה דרמטית בחיי: הפכתי לאמא לתינוקת בפעם הראשונה ובמקביל קיבלתי בעבודה את התפקיד הניהולי הראשון בחיי. היה לי כל כך חשוב להצליח להיות הכי טובה בשני הדברים. הייתי כל כך ממוקדת מטרה עד שלא שמתי לב שהזוגיות שלי הולכת ומתקררת, מה זה מתקררת? מתאדה! כל ערב חזרתי מהעבודה לבית שלא מצאתי בו את עצמי, הרגשתי לבד, לא שייכת ולא אהובה ואחרי זמן קצר מצאתי את עצמי בת 27, גרושה+ ילדה בת 3.בגיל 30 אחרי שהספקתי שוב להתאהב, להתרסק וגם קצת להתהולל.. הכרתי את ארז. קצין משוחרר בן 22. האהבה פרחה, פרצתי את כל הקבעונות שניהלו אותי, לראשונה בחיי חשבתי מה אני רוצה ומה חשוב לי בזוגיות, וזה עבד!ואז, כמה שנים אחרי שנולד בנינו הבכור, מצאנו את עצמנו במשבר ומחשבות על גירושין לא איחרו לבוא...שאלתי את עצמי: אולי זוגיות זה פשוט לא בשבילי? למה אני לא מצליחה לפצח את הדבר הזה? אולי עדיף לי לחיות לבד? אבל בתוך תוכי רציתי כל כך שהדברים יסתדרו. רציתי את הביטחון, את היציבות עבורי ועבור בתי, רציתי עוד ילדים ולא ידעתי מאיפה מתחילים לתקן...החלטתי לקחת את הזמן הפעם ולחשוב טוב טוב לפני שאני פועל. אחת התובנות הראשונות שהגעתי אליהן ועליה מתבססות כל האמונות שלי ולימים גם השיטה שגיבשתי לזוגיות מאושרת ועל פיה אני עובדת, היא שזוגיות זו בחירה. יש סיבה שבגללה בחרת את בן/בת הזוג הזה ואם אתם רוצים שזה יסתדר זה אפשרי גם כשהכל נראה אבוד. אגב, מניסיון רב אני יכולה לומר לכם שאפשר לתקן גם כשרק אחד מהצדדים מוכן לעשות שינוי. בדומה למשחק שחמט בו מספיק שאחד הצדדים עושה צעד וכל לוח המשחק משתנה בהתאם.אני מזמינה אתכם ליצור איתי קשר ולקבל כלים לניהול מערכת היחסים הזוגית שלכם. אחרי הכל, זוגיות זו מערכת היחסים המורכבת והמאתגרת ביותר שישנה, שיש לה השפעה ישירה על איכות החיים שלנו ועל היכולת להתליח בקריירה ובעבודהאז כמה טבעי שנצטרך הכוונה וייעוץ כדי לצלוח את המכשולים ולהביא אותה למקום הרצוי של פריחה ופתיחות מחשבתית ורגשית.אני בטוחה שזה נשמע לכם כמו חלום רחוק או פנטזיה מנותקת מהמציאות אבל אתם תופתעו לגלות כמה מהר ניתן ליצור שינוי חיובי אמיתי כשמקבלים את הכלים הנכונים.יש לכם שאלה? תשלחו לי מייל ל: michal@loveguru.co.ilאו תשלחו לי וואטסאפ ל: 0508242111מאחלת לכם חיים מלאים באהבה, זוגיות ואינטימיותשלכם, מיכל שמש-ענו

Michal Shemesh Anav, Executive Coach industries

Couples therapy
Marriage educator
Executive coaching
Relationship expert

Michal Shemesh Anav, Executive Coach's financial review

Employees

1

Technologies

Email Providers
Tag Management
Online Video Platforms
Captcha

Prospect on LinkedIn

Find verified emails and direct dial mobile numbers of contacts on LinkedIn, and sync them with your CRM instantly
Download ExtensionRepresents linkedin prospector
Browse Apollo's Directories

Why our clients choose Apollo

“Apollo completely changed the game for us. It allowed us to identify relevant targets that are ready to scale and reach out to them at the exact right time.”
Image of Erik Straub

Erik Straub

Head of Product, Kickfurther

“Using Apollo.io, we've solved the biggest problem for every business, the lead problem. We are now constrained by sales time and no longer lack interested prospects.”
Image of Michael Transon

Michael Transon

CEO, Victorious

Apollo gives you all the company insights you need

Free to get started, easy to add your whole sales team, commit to monthly or annual plans. We make it easy to get started.