no credit card required  No credit card. No commitment.
 5000 plus G2 reviews  5000+ G2 reviews
Company logo

One Million Lobby לובי המיליון

One Million Lobby לובי המיליון


One Million Lobby לובי המיליון's financial review

Employees

5


One Million Lobby לובי המיליון information

אנחנו קבוצה של פעילים ישראלים דוברי רוסית שהחליטה לקחת צעד קדימה בפעילות שלנו ולהקים את לובי המיליון, כדי לפתור את סוגיות הליבה הכלכליות, חברתיות ותרבותיות המשפיעות על העתיד שלנו ושל משפחותינו.30 שנה שאנחנו, ישראלים וישראליות דוברי רוסית, אוהבים את המדינה ותורמים לה. קוראים לנו ״העלייה המוצלחת״ אבל לא משנה כמה אנחנו בסדר עם המדינה, המדינה לא מתייחסת אלינו כשווים בין שווים.אנחנו גאים בהישגים ובעבוד...
אנחנו קבוצה של פעילים ישראלים דוברי רוסית שהחליטה לקחת צעד קדימה בפעילות שלנו ולהקים את לובי המיליון, כדי לפתור את סוגיות הליבה הכלכליות, חברתיות ותרבותיות המשפיעות על העתיד שלנו ושל משפחותינו.30 שנה שאנחנו, ישראלים וישראליות דוברי רוסית, אוהבים את המדינה ותורמים לה. קוראים לנו ״העלייה המוצלחת״ אבל לא משנה כמה אנחנו בסדר עם המדינה, המדינה לא מתייחסת אלינו כשווים בין שווים.אנחנו גאים בהישגים ובעבודה הקשה של הורינו ושלנו, גאים בחלקנו המשמעותי בהובלת החברה הישראלית קדימה, אבל הפערים במציאות היומיומית עבור דוברי הרוסית בישראל - טרם נפתרו.ההורים שלנו מגיעים לגיל פרישה אבל זכאים לפנסיות שנושאות מספרים מגוחכים. רבים מהסבתות והסבים שלנו חיים בעוני בזמן שהם ממתינים לדיור ציבורי, לעיתים עד עשר שנים. מאות אלפי ישראלים לא יכולים להתחתן במדינה או להיקבר לצד יקיריהם. אנו נאלצים להוכיח את יהדותינו, שנותרה בסימן שאלה תמידי ועשויה להישלל בכל רגע. למרות חלקם המהותי במורשת יהדות התפוצות, סיפורי הגבורה של הסבים והסבתות שלנו אינם זוכים להכרה ולחשיפה במערכת החינוך ובתרבות בישראל.30 שנה הספיקו לנו בשביל להבין שאף אחד לא יעשה את זה בשבילנו - הגיע העת שנשמיע קול צלול וברור ונדאג לעתיד. אם נתאחד, יהיה בידינו הכוח לקדם את האינטרסים שלנו ולפתור את הסוגיות החברתיות והכלכליות של ציבור דוברי הרוסית בישראל, שנדחקות לשוליים שנה אחר שנה.לובי המיליון – הלובי הראשון שמטרתו לייצג צרכים של 1.2 מיליון ישראליות וישראלים דוברי רוסית, אל מול מקבלי ההחלטות ומעצבי המדיניות, וזאת למען קידום מציאות כלכלית, חברתית ותרבותית מתוקנת עבורנו, עבור הורינו וילדינו ועבור החברה הישראלית כולה. אנחנו עמותה א-מפלגתית ללא מטרות רווח. אין בכוונתנו לבנות סביבנו חומות, אלא ליצור קשרים ושיתופי פעולה, לפעול יחד עם כלל הקהילות, הזרמים והקבוצות בחברה הישראלית, ולהשפיע על העתיד המשותף שלנו.להצטרפות ללובי --> www.1000000.org.ilמי אנחנו?צעירי הדור הראשון והשני לעליה הגדולה, מכל רחבי הקשת החברתית והפוליטית, מהפריפריה והמרכז, אנשי הייטק ומגזר שלישי, משרתי ציבור ואמנים, הפועלים יחד למען ציבור דוברי הרוסית בישראל. אנחנו בעצם זה אתם.

One Million Lobby לובי המיליון industries

Nonprofit organization management
Non-profit organizations

One Million Lobby לובי המיליון's financial review

Employees

5

Technologies

Notable Alumni

Mirit Tsesis
Foreign trade and international relations analyst
Manufacturers Association of Israel (MAI)
Avital Rosenberg
Experience Designer
ManyoneTLV

Employees

Co-Founder & Board Member
Founder and CEO
Community Manager

Prospect on LinkedIn

Find verified emails and direct dial mobile numbers of contacts on LinkedIn, and sync them with your CRM instantly
Download ExtensionRepresents linkedin prospector
Browse Apollo's Directories

Why our clients choose Apollo

“Apollo completely changed the game for us. It allowed us to identify relevant targets that are ready to scale and reach out to them at the exact right time.”
Image of Erik Straub

Erik Straub

Head of Product, Kickfurther

“Using Apollo.io, we've solved the biggest problem for every business, the lead problem. We are now constrained by sales time and no longer lack interested prospects.”
Image of Michael Transon

Michael Transon

CEO, Victorious

Apollo gives you all the company insights you need

Free to get started, easy to add your whole sales team, commit to monthly or annual plans. We make it easy to get started.