no credit card required  No credit card. No commitment.
 5000 plus G2 reviews  5000+ G2 reviews
Company logo

Tiyam Rayan Co

Tiyam Rayan Co


Tiyam Rayan Co's financial review

Employees

13


Tiyam Rayan Co information

شرکت تيام رايان کيش در سال 1380 در راستاي توسعه فرهنگ IT در كشور و بهره مندي اقشار مختلف جامعه از سرويس هاي اطلاعاتي و جهت حضوري فعال و موثر در اين عرصه به صورت سهامي خاص در جزيره کيش تأسيس شد. اين شرکت در همان سال موفق به اخذ مجوز ISP از اداره ديتا (Data) جهت ارائه سرويس اينترنت و مجوز VOIP از شرکت مخابرات جهت ارائه سرويس تلفن اينترنتي گرديد. در سال 1383 اين شرکت با اخذ نمايندگي از يكي از شرکتهاي...
شرکت تيام رايان کيش در سال 1380 در راستاي توسعه فرهنگ IT در كشور و بهره مندي اقشار مختلف جامعه از سرويس هاي اطلاعاتي و جهت حضوري فعال و موثر در اين عرصه به صورت سهامي خاص در جزيره کيش تأسيس شد. اين شرکت در همان سال موفق به اخذ مجوز ISP از اداره ديتا (Data) جهت ارائه سرويس اينترنت و مجوز VOIP از شرکت مخابرات جهت ارائه سرويس تلفن اينترنتي گرديد. در سال 1383 اين شرکت با اخذ نمايندگي از يكي از شرکتهاي PAP موفق به راه اندازي سرويس اينترنت پر سرعت ADSL و ISDN گرديده و در حال حاضر بعنوان بزرگترين ارائه دهنده اين سرويس در سطح جزيره مشغول به فعاليت مي باشد. اين شركت در حال حاضر از طريق خطوط ديجيتال (E1) به انبوه مشتركان Dial up و VOIPوADSL سرويس ارائه مينمايد و عليرغم حضور تعدادي ISP در سطح جزيره کيش، اين شركت توانسته است با ارائه سرويس با كيفيت بالا و با نام تجاري TRK بعنوان موفقترين شرکت فعال و درآمدزا در اين عرصه باقي بماند. تنوع سرويس هاي اينترنتي و تلفني، سرعت و كيفيت مناسب، اتصال بي وقفه به شبكه اينترنت، امكان بهره گيري از تمام پروتكل هاي اينترنتي و پشتيباني 24 ساعته، از مزيت هاي شركت تيام رايان کيش براي ارائه سرويس به مشتريان بوده و توانسته است اين شركت را به شركتي پويا و موفق در اين عرصه مبدل سازد. تيم فني و آموزش ديده شرکت متشکل از مهندسين سيستم و شبکه که داراي تجربه طولاني در صنعت انفورماتيک کشور هستند ما را قادر مي سازد تا ضمن ارايه سرويس هاي با کيفيت، خدماتي همچون راه اندازي ISP ، طراحي، نصب، راه اندازي و پشتيباني شبکه هاي LAN ، WAN ، Wireless را به مشترکين عزيز خود ارائه دهيم.

Tiyam Rayan Co's financial review

Employees

13

Employees

Network & Internet & Software
Voip Network Engineer

Prospect on LinkedIn

Find verified emails and direct dial mobile numbers of contacts on LinkedIn, and sync them with your CRM instantly
Download ExtensionRepresents linkedin prospector
Browse Apollo's Directories

Why our clients choose Apollo

“Apollo completely changed the game for us. It allowed us to identify relevant targets that are ready to scale and reach out to them at the exact right time.”
Image of Erik Straub

Erik Straub

Head of Product, Kickfurther

“Using Apollo.io, we've solved the biggest problem for every business, the lead problem. We are now constrained by sales time and no longer lack interested prospects.”
Image of Michael Transon

Michael Transon

CEO, Victorious

Apollo gives you all the company insights you need

Free to get started, easy to add your whole sales team, commit to monthly or annual plans. We make it easy to get started.