no credit card required  No credit card. No commitment.
 5000 plus G2 reviews  5000+ G2 reviews
Company logo

Monib Corporation

Monib Corporation


Monib Corporation's financial review

Employees

21


Monib Corporation information

صنایع سنگین و صنایع خاص متناسب با فعالیتی که دارند، بالتبع، آلودگی بیشتر و سرسخت تری نیز تولید می کنند. برای مقابله با چنین آلودگی هایی نیز، ابزارها و تجهیزات سنگین صنعتی و خاص تر نیاز خواهد بود. مبحث نظافت در صنایع سنگین امروزه لزوما به معنای داشتن محیطی تمیز تر نیست بلکه در بسیاری از موارد، نظافت و شستشو جزیی از فرایند تولید به حساب آمده و اگر این امر محقق نگردد تولید با اختلال روبرو می‌شود.همچن...
صنایع سنگین و صنایع خاص متناسب با فعالیتی که دارند، بالتبع، آلودگی بیشتر و سرسخت تری نیز تولید می کنند. برای مقابله با چنین آلودگی هایی نیز، ابزارها و تجهیزات سنگین صنعتی و خاص تر نیاز خواهد بود. مبحث نظافت در صنایع سنگین امروزه لزوما به معنای داشتن محیطی تمیز تر نیست بلکه در بسیاری از موارد، نظافت و شستشو جزیی از فرایند تولید به حساب آمده و اگر این امر محقق نگردد تولید با اختلال روبرو می‌شود.همچنین در بسیاری از صنایع اگر بتوان نظافت و شستشو را در کوتاهترین زمان ممکن به انجام رساند، نتیجه آن افزایش ظرفیت تولید و بهره وری خواهد بود که بسیار مطلوب است. مواردی همچون شستشوی سریع مبدل های حرارتی ، جمع آوری سریع توده ای از مواد که از خطوط انتقال مواد سرریز کرده و منجر به مختل شدن فرایند جابجایی مواد شده است، تخلیه کاتالیست ها از راکتور ها و بسیاری دیگر از کاربردها، همه و همه منجر به کاهش زمان خواب خط تولید شده و درنتیجه می توانند ظرفیت تولید را افزایش دهند.با توجه به نیاز صنایع به محصولات سنگین نظافتی از یک سو و تخصصی بودن این عرصه در کنار دانش فنی بالای مورد نیاز برای ارائه این محصولات از سوی دیگر، شرکت منیب برای ارائه خدمات به صنایع مرتبط،‌ فعالیت خود را آغاز نمود. به همین منظور با گرفتن نمایندگی انحصاری از بهترین شرکت های اروپایی واترجت صنعتی و مکنده صنعتی و آموزش دادن نیروهای فنی در اروپا خود را برای ارائه بهترین خدمات به صنعتگران آماده نمود. امید است در این راستا بتوانیم با وقت و انرژی فراوانی که صرف شناسایی تجهیزات روز و کارآمد دنیا و همچنین استفاده صحیح آنها در صنایع شده و با عنایت به همراهی های شما صنعتگران کشور قدمی برای جلب رضایت و رفع بخشی از دغدغه های روزمره صنایع در مبحث نظافت صنعتی برداریم.

Monib Corporation industries

High pressure cleaner
Heat exchanger cleaner
Hydrodemoilition
Industrial vacuum cleaner

Monib Corporation's financial review

Employees

21

Employees

Sales Specialist
IT Manager
Sales Specialist
International Business Development Manager
CEO and Founder

Prospect on LinkedIn

Find verified emails and direct dial mobile numbers of contacts on LinkedIn, and sync them with your CRM instantly
Download ExtensionRepresents linkedin prospector
Browse Apollo's Directories

Why our clients choose Apollo

“Apollo completely changed the game for us. It allowed us to identify relevant targets that are ready to scale and reach out to them at the exact right time.”
Image of Erik Straub

Erik Straub

Head of Product, Kickfurther

“Using Apollo.io, we've solved the biggest problem for every business, the lead problem. We are now constrained by sales time and no longer lack interested prospects.”
Image of Michael Transon

Michael Transon

CEO, Victorious

Apollo gives you all the company insights you need

Free to get started, easy to add your whole sales team, commit to monthly or annual plans. We make it easy to get started.